Erinevate Tubade Klubi algas teatrist. Teatrikunsti piire nihutav Cabaret Rhizome loobus oma külaliste istuma paigutamisel teatristiilis pingirividest, andis vaatajale võimaluse tehnoloogia kaudu suhelda esinejate, sündmustiku ja teiste külalistega. Interaktiivsetest lavastustest sündinud ruum areneb koostöös teatriga tänaseni, luues kunstilistel eesmärkidel uusi kollektiivsete rituaalide platvorme, mille kasutusvõimalused ka teatrikunstist kaugemale ulatuvad.


Cabaret Rhizome'i "Otsuse anatoomia"

  • oa-04
  • oa-05
  • oa-03
  • oa-02
  • oa-07
  • oa-01
  • oa-06

“Otsuse anatoomia” on Cabaret Rhizome’i interaktiivne lavastus, mis ulatab saatusesõrme publiku kätte ning usaldab tema meelevalda oma peategelase käekäigu ja arengu läbi kolme aastakümne. Peategelase elu olulistes sõlmpunktides saab publik klubi interaktiivsete laudade abil viimase eest valida, kuidas käituda. Publiku kollektiivsetest valikutest sõltub, kuidas ja kuhu meie lugu edasi liigub.
“Otsuse anatoomia” on kokteil kodumaisest draamaseebist, videomängust, elavast etenduskunstist ja sotsiaalsest eksperimendist. Lavastus pälvis 2016. aasta Eesti teatriaastaauhindadel etenduskunstide ühisauhinna kategooria auhinna.

 

LOE LISAKS

Cabaret Rhizome'i "Puugi protsess"

  • Puugi_protsess 03
  • Puugi_protsess 04
  • Puugi_protsess 07
  • Puugi_protsess 13
  • Puugi_protsess 16
  • Puugi_protsess 17

Arvutimängulises mõistuloos “Puugi protsess” jõuab lugu teatrikülastajani lisaks sõnale ka läbi käegakatsutava kogemuse. Mikstuurina teatrist ja arvutimängust jätkab lavastus Cabaret Rhizome’i ekspeditsiooni tehnoloogia ja kollektiivsete rituaalide ühisaladele.

 

LOE LISAKS